hehe det var ett tag sen

hej mina vänner! stört att det fortfarande är folk som läser bloggen trots den dåliga uppdateringen..Jag borde egentligen sova med tanke på att jag ska jobba imorn.. men jag kan inte somna för att jag tog 2 jävla koffein piller idag på jobbet. blev faktiskt ganska hyper!! sålde som smör hehe.. dock gick det ju bara utför, började ju skaka.


vad är det som har hänt dessa dagar,veckor, månader?huh, nej men vi har jobbat, varit ute och njutit av sommaren helt enkelt. Vad annars?:) imorn kommer lönen också, Perfekt! Något man verkligen behöver sen kos resan hihi.
Juste, jag blev antagen till 3 kurser som jag hade sökt till hösten, men får se hur det blir med den saken om jag kommer att palla plugga vidare nu. Vill ju jobba och tjäna pengar. jaja nu måste jag sova, hörs säkert imorn! eller?
/nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0